2010. március 29., hétfő

Egregyi piros út

Tegnap kirándultam egyet. Otthon kinéztem egy geoládát a Máré-vár közelében, ami Szilváshoz légvonalban nem egészen 5 km, és elmentem oda. Persze a valóságban a táv turistautakon bő 10 km volt. Teljesen elfáradtam, mire a ládához értem, így a kinézett másik láda a Hidasi-völgy vízesésénél szóba sem jöhetett, pedig szépen útba esett volna Zobákpuszta felé.

Így a hazajövetel helyett elmentem a legközelebbi kocsmáig Magyaregregyen, hogy ott várjam meg a buszt. Ez csak alig 3 km-re volt a ládától. Két órát kellett várnom a pécsi buszig, amivel el is jöttem Zobákpusztáig, mert a komlóira még további 2 órát kellett volna várni. Időközben besötétedett, és a GPS-em is lemerült, sajnos elfelejtettem tartalék elemet bepakolni.

Szívem szerint az erdőn át mentem volna haza, de sötétben, lemerült GPS-el nem tűnt jó ötletnek. Így a műúton elballagtam a komlói autóbuszállomásig, ami további 5 km, így összesen 18 km-et sikerült megtennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése